No 'slide' images have been detected!
How To Add Images To Your Slider
  1. View your project in edit mode by clicking the edit button.
  2. Import or drag and drop an image into your editor.
  3. Double click the image and in the popup menu change the filename to something that starts with 'slide'.
  4. Add as many images as you want and make sure to also change the filenames to something that starts with 'slide' (e.g. slide-2.jpg, slide-3.jpg).

Apple Mac Repairs

Ανεξάρτητο Service και Τεχνική Υποστήριξη για τα Apple Mac, 7 Ημέρες την Εβδομάδα 10:00-20:00





SEO - Search Engine Optimization

Σοβαρές αλλαγές στους αλγόριθμους του Google το 2013!




Κάποιος φαίνεται ότι το 2012 αποκάλυψε στην Google όλα τα μυστικά των συμβούλων SEO, οι οποίοι επί σειρά ετών πληρώνονται για να αναλάβουν την άνοδο δικτυακών τόπων στο βάθρο της δημοφιλέστερης μηχανής αναζήτησης στο Διαδίκτυο -άλλοτε με μέσα θεμιτά, άλλοτε με αθέμιτα αλλά αποτελεσματικά.

Μετά τις ενημερώσεις του 2012, οι ειδικοί συμφωνούν πως τα παλιά τρικ δεν πιάνουν, αφού οι αλγόριθμοι Panda και Penguin κοιτούν άλλα, ποιοτικά χαρακτηριστικά και όχι τα επαναλαμβανόμενα keyword σε καίριες θέσεις.

Οι μέθοδοι της Google, γνωστές ως Panda και Penguin άλλαξαν τα κριτήρια με τα οποία ταξινομούνται τα αποτελέσματα αναζήτησης, με αποτέλεσμα μεγάλες αλλαγές στην πρώτη σελίδα (αν και ποσοστιαία μικρές).

Έτσι, φαίνεται πως, για παράδειγμα, ο αριθμός των εμφανίσεων των λέξεων-κλειδιά και η σχετική τους θέση σε μια ιστοσελίδα ή τα καλοφτιαγμένα meta-tags που περιγράφουν έναν δικτυακό τόπο δεν συνιστούν λόγους ικανούς να ανεβάσουν μια ιστοσελίδα ψηλά στο Google.

Αντ' αυτών, Panda και Penguin κοιτάνε ποιοτικά χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα, πόσοι έφυγαν από έναν δικτυακό τόπο που επισκέφτηκαν μετά από ένα κλικ στα έμπιστα αποτελέσματα του Google. Ο αλγόριθμος Panda προσμετρά τώρα την «εμπιστοσύνη» που δείχνουν οι χρήστες σε ολόκληρο τον δικτυακό τόπο, όχι μόνο στην ιστοσελίδα όπου εμφανίζεται ο όρος αναζήτησης.

Κοιτάει επίσης, την διάρκεια των επισκέψεων, την συχνότητα, αλλά και τις ενέργειες που προκαλεί η επίσκεψη των χρηστών σε ένα δικτυακό τόπο (άλα «κοινοποιήσεις», τύπου Facebook). Εκτός από τις σημαντικές αλλαγές στον αλγόριθμο που ταξινομεί τους δικτυακούς τόπους, η Google τιμωρεί όσους καταχράστηκαν την πληροφόρηση που παρείχε στους συμβούλους ή σχεδιαστές δικτυακών τόπων και εφάρμοσαν τρικ για να ξεγελάσουν τους αλγορίθμους του.

Έτσι, ένας δικτυακός τόπος εσκεμμένα φορτωμένος με λέξεις-κλειδιά βρέθηκε από την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google στην πέμπτη ή ακόμα «πιο βαθιά», ως τιμωρία για την παραβίαση των κανονισμών της εταιρείας. Τώρα, οι διαχειριστές των σελίδων σπεύδουν να αφαιρέσουν τα keyword που περισσεύουν, τα anchor text που προστίθενται αυτόματα για λόγους SEO και άλλα.